Proactieve monitor biedt zekerheid

Als ondernemer wil je er blind op kunnen vertrouwen dat de uitwisseling tussen Magento en Exact Online vlekkeloos verloopt. Als er onverhoopt iets mis is, wil je dat natuurlijk direct weten.

Proactieve monitoring
Alle verbindingen van de Webshop Connector worden proactief bewaakt. Op het moment dat in een van de koppelingen een probleem ontstaat, kan er direct worden ingegrepen. Nog voordat de klant er erg in heeft dat er iets mis gaat, wordt het probleem geanalyseerd. Vaak is de reden een ontbrekend of gewijzigd veld in Magento of Exact Online. Een van de supportmedewerkers lost het probleem direct op of stelt de klant direct op de hoogte van het probleem. De klant kan dan de benodigde wijziging kan doorvoeren. Dit proactief werken wordt door klanten zeer hoog gewaardeerd. Voorheen moesten ze zelf aan de bel trekken bij de leverancier van de koppeling, zodra ze vermoedden dat er iets mis was. Nu worden ze direct geïnformeerd. Dit biedt rust en zekerheid.

Hoe werkt het
Op de supportafdeling hangt een grote monitor waarop het dashboard draait. Zodra een van de vijf meters onder de 100% komt, is er iets mis in één van de transacties. 

De supportmedewerkers kunnen direct achterhalen welke klant / koppeling het betreft. Aan de hand van de foutcode ziet men direct wat de oorzaak is. Dit is technisch allemaal mogelijk omdat de Webshop Connector op een framework draait, waar alle verbindingen op geïnstalleerd zijn. Overal en altijd is dus toegang tot de gegevens, zelf via een Smartphone.

Het state-of-the-art framework is ontwikkeld op basis van de laatste technieken en biedt veel voordelen. Omdat iedere transactie een eigen ‘vingerafdruk’ meekrijgt, kan perfect geanalyseerd worden of de transactie succesvol is afgerond. Groot voordeel is ook dat alleen nieuwe en gewijzigde data uitgewisseld wordt. Dit betekent een veel efficiëntere uitwisseling die aanzienlijk minder dataverkeer oplevert. Advisie heeft met het ontwikkelen van de Webshop Connector dan ook een aanzienlijke technische voorsprong op overige koppelingen. Uiteraard profiteren de klanten hiervan.

Tevreden klanten
Een tevreden klanten is Carla van Niekerk van BikeCap: “Na eerst gestart te zijn met een koppeling van Magento naar Exact Online, zijn we overgestapt naar de Webshop Connector. Wat een prachtig product en een fijne samenwerking met Advisie. Afspraak is afspraak, overleg en samen zoeken naar de meest optimale informatieoverdracht tussen Magento en Exact online, en vice versa. Efficiënt en snel werken is het resultaat. Een groot voordeel is het Webshop Connector dashboard. Hiermee worden eventuele haperingen automatisch door de supportdesk gesignaleerd en opgepakt! Door deze gedeelde verantwoordelijkheid loop ik nooit meer achter de feiten aan als een order een keer niet geïmporteerd kan worden. Kortom een topproduct van een correct bedrijf.”