Service Level Agreement
Essentials

Met een Essentials-SLA maken we heldere afspraken over response- en oplostijden. Essentials is met name geschikt voor organisaties voor wie de software niet bedrijfskritisch is.

De Servicedesk beantwoord functionele vragen over de applicaties en biedt hulp bij technische vragen zoals de installatie en update van je software. De Servicedesk verleent remote assistentie om (ver)storingen te verhelpen.

Je kunt gebruik maken van onze verlengde openingstijden. Het beheer op de applicatie en het platform verzorg je in eigen beheer of besteed je uit aan een IT dienstverlener of (cloud)provider.

Vergelijk de drie Service Level Agreements (SLA's)

De verschillen en mogelijkheden van onze SLA-pakketen in één brochure.

De voordelen van een Essentials SLA

Het Essentials SLA biedt een bredere ondersteuning dan een standaard onderhoudsovereenkomst. Het Service Level Agreement legt afspraken vast over beschikbaarheid, respons- en oplostijden.

  • Essentials voorziet in een basisondersteuning en is met name geschikt voor 1 vestiging en ca. 10 werkplekken.
  • De beschikbaarheid van de applicatie en (ver)storingen kunnen tijdelijk worden opgevangen zonder al te grote gevolgen.
  • De applicatie en het platform zijn in eigen beheer of is uitbesteed aan een IT dienstverlener of (cloud)provider.

Bekijk de andere SLA's:

Ronald helpt je graag verder met het kiezen van de juiste SLA.

Waar kunnen wij je bij helpen?

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.